TeamKill BODYCOMBAT Kl 11.15 @ Studio Aktiverum

HEEEY!

Idag var jag inne i sal 1 på gymmet och rekade inför morgondagen. BODYCOMBAT-instruktör Martin från Fighter Fitness i Lund och Malin BC-instruktör från Göteborg joinar mig på scenen för en EPIC TeamKill av BC 48!!
Alla får ta med en vän som får en veckas gratis träning efter passet! Hur grymt är inte det :D

Alltså 11.15 @ Studio Aktiverum Berga

Övade in mina låtar och körde även track 8 med 1kg hantlar en gång sen en gång utan. WEEHUU säger jag bara. Megajobbigt med hantlar och sen kändes det superlätt :D Fick tipsen från en grym MMA/boxartjej PannieKaisho.
Detta är för att arbeta upp snabbheten i slagen och segheten i musklerna. William-Patrik, thaiboxare och PT, ger mig alltid underbara övningar och tips för att bli en bra fighter. Igår fick jag tipset att arbeta långsamt i hantelflyes och andra övningar för axlarna för att jobba upp den där segheten igen. DET KÄNDES!

Nu ska jag städa lite inför Malins ankomst till Helsingborg. Imorgon ger vi järnet och sen festar loss! :D HEPP!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0