Midsommarträning och sol!

Då var midsommar också över. Är man en tråkig människa tänker man att det nu går mot mörkare tider.... usch! Sånt tänker inte jag på. Jag tänker på att det är en hel sommar kvar, semester, vänner, träning, sol och bad!

Jordgubbar har det ätits, dock inte på själva midsommardagen eftersom jag jobbade 12 timmar och var lite småtrött när jag kom hem. Gymmet hade stängt på aftonen så jag fick boxas lite istället :) Fine by me! Har verkligen fattat tycke för boxningen och hur man måste tänka, röra sig och förstå sin motståndare. Det handlar mycket om att ta fram sina instinkter men samtidigt sätta nya beteenden i ryggraden. Frågade hur jag kunde bygga upp snabbheten i slagen och fick svaret "skuggboxas med hantlar". Så numera kommer jag öva in nya BC-koreografier med hantlar i nävarna :D Härligt när man kan kombinera nytta med nöje!

Nu bär det av till gymmet för att sedan somna i solstolen här hemma!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0